倚松pineapple

斯是伊人泪,花落水流东。
Pure - Xandria

这首歌前奏很好听,歌声极尽温柔中透出一股幻灭感……最纯净的东西,最美好,最诱人,也最遥不可及,怀抱着最爱的爱人,在耳畔一千遍一万遍地重复着誓言,是甜言蜜语,也是安慰,眼中所见即是真实…或者是虚幻的又有什么关系,只要自己也活在这虚假的现实中……这样的画面感












Pure-like the wings of a dove




纯洁-如鸽子的翅膀一样




So pure- is the one that I love




如此纯洁-那就是我爱的人




He’s holding my heart in his hands




他将我的心握在手中




He’s god to me




他就是我的上帝




 




 




Blue-like the sky that’s above




蓝-如同天空上的颜色




So blue-am l caused by my love




如此的蓝-就是我爱上他的原因




I’m losing myself just by seeing




我只是看见他就迷失了自我




Him from the far




他从远方来




 




 




Soft-like the kiss of a ghost




温柔-如同灵魂上的亲吻




So soft-is the one I love most




如此温柔-我最爱的人




I’m dying to hear from his own lips




听到他的蜜语我快要窒息了




He loves me too




他也爱我




 




 




High-like the stars use to be




高-如同星星一样高




So high-he is standing’bove me




那么高-我仰望着他




Unreachable, just like




遥不可及,就像




The promise of paradise




天堂的承诺





评论

热度(17)